Wersje językowe
Producenci
Promocje
Trec Tshirt Play Hard 005
Trec Tshirt Play Hard 005
69,00 zł 59,00 zł
Hi Tec Whey Mass Builder 3kg+1,5kg gratis
Hi Tec Whey Mass Builder 3kg+1,5kg gratis
130,00 zł 99,00 zł
szt.
FA MassCore 7kg
FA MassCore 7kg
199,00 zł 179,00 zł
PVL Mutant Bcaa 9.7 348g
PVL Mutant Bcaa 9.7 348g
79,00 zł 55,00 zł
szt.
PVL Mutant Mass 2200g
PVL Mutant Mass 2200g
89,00 zł 79,98 zł
Trec Tshirt Play Hard 010
Trec Tshirt Play Hard 010
69,00 zł 59,00 zł
Trec Tank Top Jersey 008 Play Hard
Trec Tank Top Jersey 008 Play Hard
75,00 zł 67,00 zł
Trec Tank Top 004
Trec Tank Top 004
59,00 zł 49,00 zł
Nuclear Nutrition Atomic Mass 7000g
Nuclear Nutrition Atomic Mass 7000g
239,00 zł 219,00 zł
Trec Koszulka CoolTrec 007
Trec Koszulka CoolTrec 007
79,00 zł 67,00 zł
Nuclear Nutrition Chain Reaction 400g
Nuclear Nutrition Chain Reaction 400g
99,00 zł 79,00 zł
Trec Tank Top 005 Suns
Trec Tank Top 005 Suns
59,00 zł 49,00 zł
Trec Naleśniki Białkowe Pancake 750g
Trec Naleśniki Białkowe Pancake 750g
47,00 zł 42,00 zł
Universal Creatine Powder 120g
Universal Creatine Powder 120g
22,00 zł 13,99 zł
szt.
Maximum Effect Nutrition Glutamine Recovery Pure 500g
Maximum Effect Nutrition Glutamine Recovery Pure 500g
69,00 zł 55,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

1.Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

2.Jeżeli Towar ma wadę Klient może: a)złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b)żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

3.Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.

4.Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.

5.Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

6.Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

7.Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres tytan@tytan.info.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl